کامپیوترها، محصولات سخت افزاری و نمایشگرهای برتر در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند

کامپیوترها، محصولات سخت افزاری و نمایشگرهای برتر در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

کامپیوترها، محصولات سخت افزاری و نمایشگرهای برتر در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند

یکی از جالب‌ترین بخش‌های CES و چیزی که آن را از دیگر نمایشگاه‌هایی مانند کنگره جهانی موبایل (MWC) که بر روی گوشی‌های هوشمند تمرکز دارد متمایز می‌کند، طیف گسترده‌ای از محصولات سخت‌افزاری است.

از نظر سخت افزاری، پردازنده 64 هسته ای AMD Threadripper 3990X (قوی ترین پردازنده x86 ایستگاه کاری جهان)، کارت گرافیک Radeon RX 5600 XT و پردازنده های لپ تاپ Ryzen 4000 از AMD در سال جاری معرفی شدند. از سوی دیگر، اینتل، یکی دیگر از غول های صنعت پردازنده و رقیب دیرینه AMD، اولین کارت گرافیک و انحصاری خود را با نام DG1 عرضه کرد. به گفته بسیاری از علاقه مندان و کارشناسان دنیای فناوری، در CES 2020 نمایش سرگرم کننده و رضایت بخشی ارائه نکرد.

سازندگان رایانه های شخصی از قبل ساخته شده مانند Origin، MSI، Asus و Zotac رایانه های شخصی بازی قدرتمند خود را معرفی کرده اند و سایر سازندگان مانند Acer و Lenovo رایانه های شخصی یکپارچه با سخت افزار کامل را معرفی کرده اند.

در این بین مانیتورها را می توان متنوع ترین محصولات تجهیزاتی معرفی شده در نمایشگاه امسال نامید. دل، اچ پی، لنوو، ایسوس، سامسونگ، ایسر، ام اس آی و حتی برندهای ناشناخته نمایشگرهای جدیدی را به نمایش گذاشته اند. در میان تمامی مانیتورهای ارائه شده در نمایشگاه CES 2020، مانیتور منحنی Odyssey سامسونگ با ابعاد و انحنای عجیب خود سامسونگ را به خود جلب کرد و مانیتور ROG Swift ایسوس که قادر است عنوان سریع ترین مانیتور دنیا را به خود اختصاص دهد. - دنیایی با نرخ تازه سازی 360 هرتز، برای جلب توجه بیشتر.

اگر در چند روز اخیر فرصتی برای پیگیری اخبار CES 2020 نداشته اید، می توانید مهمترین رایانه ها، دستگاه ها و مانیتورهای شخصی ارائه شده در این رویداد را مشاهده کنید.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید مانیتورهای اداری و بازی آگاهانه و ارزان را در قسمت محصولات زومیت بیابید. در این قسمت علاوه بر مشخصات فنی دقیق مانیتورهای ال جی، مانیتورهای ایسوس، مانیتورهای سامسونگ و مانیتورهای بنکیو و سایر برندها، امکان مقایسه دو یا چند محصول به همراه گالری تصاویر رسمی محصولات موجود وجود خواهد داشت.



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 24 مرداد 1401 ساعت : 16:45
بازدید : 662

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: